09 februari 2011

Den där om att tips trettio kommer imorgon

Okej, nu låtsas vi alla att jag skrev att jag skulle tipsa om trettio bloggar och inte trettioåtta, okej? För de sista åtta är storbloggar som ni säkert själva hittat till, och jag hinner ärligt talat inte länka till fler, det får räcka med de små guldkornen.

Och ja, som ni märker så var det fler som ville att jag skulle behålla "den där om..." i rubrikerna än vad det var som ville att jag skulle ta bort det, så det får hänga kvar.

4 kommentarer:

inte skyldig sa...

meh hallå, får vi inte fler tips nu? och vadå storbloggar? blondinbella? (för det kan jag iofs vara utan, men har svårt att tänka mig att du skulle tipsa om det.)

Jenny sa...

Nä, nu äre slut! Slut I tell you!

Storbloggar som Underbara Clara, Ett liv i exil, Jennie Hammar aso. De bra, alltså. (Fast Jennie Hammar är i och för sig inte så bra).

Caroline sa...

Tack för listan, jag har klickat och det är roligt att få lite nya att följa ett slag för att se om de har det man gillar!

bubbelbubbel sa...

Heja Den dära om!

Men vilka storbloggar är det då? Kan du liksom inte bara skriva dem rakt upp och ned och skita i att skriva någon beskrivning?