10 februari 2011

Den där om blogg trettio - sista bloggen!


Åh, min tjärlek som är så djävla långt borta just nu! Jag tycker att hon kan få komma hem igen nu så vi kan dricka vin i mitt kök och diskutera politik och knark igen. För Inte skyldig är mitt hjärtgull. Man går bredvid henne på gatan å bara kolla vem jag går bredvid! Mitt hjärtgull!

Sen är hennes blogg så himla fnissig och fin också. Jag tror att hon kommer bli skitbra på spanska och ha världens mest framgångsrika företag när hon kommer hem. När jag får henne åter.

2 kommentarer:

Underlandet sa...

Naw! Hon är sa fin! Jag är mkt nöjd över att fa ha henne här sa länge.

PS Hon är redan skitbra pa spanska.

inte skyldig sa...

Åååååååh! Jag har inte sett det här förrän nu (busy woman du vet) och nu när jag läser så bara DÖÖÖÖR jag! Blir helt varm och pirrig i kroppen och glad och generad! Älskar att vara hjärtegull! Så himla fint! Jag kan inte sluta använda utropstecken! Får tårar i ögonen!

My gawd. Jag tänkte att du kanske inte alls skulle tipsa om mig och så ba blev jag hjärtegull! Är dönöjd. Det här var det bästa idag. Snart dricker vi vin i ditt kök igen! Mwah!