05 mars 2011

Den där om att den här sorterar vi under "man skulle kunna tro att det är ett barn som fyller år, men det är nog bara hans fru som gillar cirkus!"


Det var någon som hetsade mig att förvandla hela lägenheten till en cirkus när Stolte mannen fyller år nästa helg. Sådana ideér får man inte ge mig, de hugger tag i min hjärna, sen börjar de växa. Jag har funderat på clowner, fest med cirkustema, klä in hela lägenheten med randigt tyg. Jag skyller allt på min mamma som inte lät mig gå på cirkus när jag var liten, hon var lite åttiotals-pk (det fanns nog inte annars på åttiotalet) och gillade inte hur de behandlade djuren.

Tur att vi ska till London, annars vet man inte vad som hänt.

5 kommentarer:

Matilda sa...

Men gud vilken snygg hurts (eller vad tusan det kan kallas) ni har! Precis som min farfars. Attans att det var pappas syster med barn som fick den.

Jenny sa...

Tack! Vi körde över halva landet för att hämta den.

http://jagjenny.blogspot.com/2008/06/den-dr-om-kvinnofllsbenet.html

Klara Wiksten sa...

ooh. Vilka fina burkar, var hittar man såna?

Jenny sa...

Lagerhaus har cirkustema just nu:

http://www.lagerhaus.se/sortiment/ - kolla "slå in".

Klara Wiksten sa...

Ah. Lagerhaus! Precis vad jag gissade. Tack!