28 november 2006

Den där om Goesta

Ibland läser man inlägg som får en att vilja skriva, skriva länge och bra och om allt man upplevt. Eller så är man sjuk i huvudet, som jag, och vill aldrig mer skriva i hela sitt liv, för att man aldrig kan komma ens i närheten av vad det där inlägget andas. Ibland får folk till det som faen. Och jag önskar att det var jag som skrivit det.

Oftast länkar jag inte till andras inlägg för jag är för svensk och inbillar mig att alla andra, som inte blir länkade till, blir ledsna då.

Men ibland måste man.

5 kommentarer:

Antira sa...

jag tänkte precis samma sak.

soulkatt sa...

Sluta aldrig skriva. Då försvinner nåt av det bästa.

!

Jenny sa...

Soulkatt: Ah, snällaste! Du far mig att bli :D.

Anonym sa...

Jag är helt på din linje, glad att du fick mig att läsa Goestas post.
Jag tycker också om ditt sätt att uttrycka dig på, du har ett sånt bra sätt att fånga känslor på!
Lycka till på daten.

Jenny sa...

M:a: Tack och tack! Var precis hos doktorn och fick en massa medicin, tog den och sag sen att man inte far dricka alkohol efterat. Illa. Jag som vill ha öl/vin ikväll!