31 augusti 2011

Den där om ifall de visste

Nästan alltid när jag får skräpkommentarer av typen I wanna lick your pussy/Penis Enlargement system at closeout price of $89 Save over $350‏/A smile from Mr Mohammed Hazan så hamnar de (säkert helt random) på ett av mina inlägg som jag skrev om vår abort.

Varje gång jag får ett e-mail om att jag fått en ny kommentar på just detta inlägg funderar jag på vad som skulle hänt om det det faktiskt satt en Mr Mohammed Hazan, en riktig person, på andra sidan som skrev dessa kommentarer för hand och sen skickade dem. Om han skulle tycka att det blev lite fel när han fick reda på att det inlägg han precis kommenterat handlade om abort. Och att vi verkligen på den tiden inte behövde någon penis enlargement. Man får faktiskt inte ha sex på typ en månad när man gjort abort.

Inga kommentarer: