20 oktober 2012

Den där om att lista sig genom oktober och november

Det här med att heltidsjobba, heltidsplugga (håller på att ta ut min master i statsvetenskap, fem år efter att jag slutat plugga) och heltidsmamma samt träna, hänga med vänner, vara fantastiskt kär i min man och samtidigt hinna blogga och skriva på den där boken- lite jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara. Därför hänger jag på listgänget och listar saker istället. Gör dock som Anydaynow och tar bort några.  


TOPP 10-UTMANING

10 favoritfilmer
10 favoritserier
10 bästa konserter jag sett
10 favoriträtter
10 favoritböcker
10 manliga favoritskådisar
10 kvinnliga favoritskådisar
10 favoritband/sångare
10 fiktiva favoritkaraktärer
10 favoritsånger just nu
10 saker jag inte kan gå ut utan
10 saker jag måste göra innan jag dör
10 internetsidor jag ofta besöker
10 heta fysiska saker på en eventuell partner
10 heta egenskaper på en eventuell partner
10 saker jag älskar med mig själv
10 saker jag önskar att jag kunde förändra
10 saker jag ångrar
10 önskningar
10 ställen jag vill åka till

Inga kommentarer: