23 oktober 2012

Den där om mina bästa serier

Jag kollar faktiskt inte så mycket på serier. Ofta tycker jag att dramaserier är ganska så tråkiga (till exempel Six feet under, har försökt se, men det går inte på grund av zzzzzzzzzzzzzz). Så mina toppserier är ofta lite skämsiga, men det skiter jag fan i. Vågar jag berätta om aborter, missfall och att jag inte älskade mitt barn från dag ett så vågar jag väl berätta om mina favoritserier. 


Topp tio:

1.) Mitt så kallade liv (den har jag inte sett sedan den gick på svensk tv för tre miljoner år sedan, men när den gick. J O R D A N  C A T A L A N O!!!!! Det kan vara så att jag valt alla mina killar med J O R D A N  C A T A L A N O!!!!! som mall).
2.) Top Model (inte nu längre, nu har jag tröttnat, men innan, mycket bra!)
3.) Laguna Beach/The Hills 
4.) Teen Mom/16 and pregnant (älskar MTV).
5.) Girls.
6.) The L-Word.
7.) Bron.
8.) The Killing, säsong ett.
9.) Downton Abbey
10.) Friends (det hade antagligen inte varit det idag, men när det gick hade jag tappat bort mina genus- och jämställdhetsglasögon).

6 kommentarer:

Quercus sa...

MEN VARFÖR SER HAN UT SOM ETT BARN?!?!?!

Ursäkta versalerna, blev så chockad. Har blivit gammal.

Anonym sa...

Älskar också MTV!!! Galen i unga mammor-programmen. Inget guilt, bara pleasure!

anydaynow sa...

Får väl säga som du sa om mina filmer då: många av minafavoriter med på den här listan! Obs, inklusive 16 & Pregnant plus Teen Mom.

Jenny sa...

16 & Pregnant och Teen Mom i allas hjärtan!

Lotta sa...

Men om du gillar the killing undrar jag om du sett det danska orginalet?? För det är min favoritserie alla kategorier någonsin (typ..)

Fifi sa...

Oh no! Hur kunde jag glömma Mitt så kallade liv på min lista? *skäms*