28 januari 2009

Den där om det nya vinnarlivet - det var väl inte det här de menade?!?

För ett) jag svettas jättemycket nu för tin, samtidigt som jag fryser. Vi pratar slänga av sig jackan och skrika som en treåring när man kommer hem.
För två) vad hände med att bli av med "extra"kilona?
För tre) min lugg är så djävla lång och behöver klippas, men jag hinner inte till frisören efter jobbet och jag gör inbakade flätor där det står ut strån till höger och vänster.
För fyra) jag är faen bara sur och stressad och i måndags när vi var ute och åt finmiddag för att vi ville så var Stolte mannen tvungen att be mig le för att de andra i lokalen inte skulle tro att han misshandlade mig med tråkiga historier.
För fem) allt jag tänker på är mitt skitarbete. Till och med drömmer om det.

Till helgen är det jag som åker på spa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blä, vad det är jobbigt med jobbstress. Ha det underbart på spa! Jag var faktiskt på spa själv för ett par veckor sedan, med tjejkompisar, men tyvärr är man ju lika stressad igen nu. Jag jobbar åttio procent, dvs. får åttio procent av lönen. Det är enda skillnaden, känns det som just nu.

Jenny sa...

Hade sovmorgon idag. Sov till sju. Jisses, vad skönt! Och jag vet, man kommer in i vardagen snabbare än vad man vill!