02 januari 2009

Den där om att inte nyårskyssa herpespojkvän

Två dagar innan nyårsafton tittar jag surt under lugg på honom suckar pustar vi har ingenstans att vara på nyår! han motler mig svarar att det ordnar sig! jag smälter ihop i en hög på golvet: orkar inte meeeeeeed, varför ska han vara så djävla kass på att planera?

En dag innan nyårsafton väcker han mig: puss i pannan, babylilla, nu vet jag vart vi ska! Vi ska till hans kompis på festmiddag med smörgås Skagen - lax och mycket sås - choklatårta. Jag slickar runt mun säger ja, tack! Mer nöjd med maten än hans djävla munsår som gör att jag inte kan få min nyårskyss. Säger till honom att han inte skulle ha slickat den djävla herpestjejen på fittan. Han säger att han ångrar sig nu, år senare.

Nyårsafton och vi börjar dricka skumpa i glas jag fick i studentpresent redan klockan ett på dagen, när jag vaknar bakis, tänker att jag måste komma igång och liksom hamna ovanpå bakisskiten, inte lämna fyllan.
Klockan tolv, eller något där omkring, pussar han mig mungipa, slickar bort det sista av chokladtårta, säger gott nytt, lilla baby, min stora kärlek, mitt allt! sen går vi in och dansar grannarna till sömns innan vi snubblar Ringvägen hem klockan sju på morgonen.

3 kommentarer:

Haren sa...

Gott nytt ar fina du!

Världens Bästa Flickvän sa...

så vet du att du bott i damark längelänge: du läser klam-pojkvän och tänker "tycker hon att han är klam?"

klam=äcklig.

men det tyckte du inte, såklart, och det är bra fint och ni är fina och det gör mig glad att läsa om er.

It´s all about me sa...

Du är inte den enda utan nyårskyss pga herpes, min jävla blåsa blossade upp lagom tills dess oxå och min M är livrädd!! Fy fan. Gott nytt år iallafall:)