26 januari 2009

Den där om att allt är falskt och bedrägeri, men det struntar jag i, för vi dansar och du har så mjuka läppar

Det går åt helvete på jobb(et). Inte helvete så som att jag kommer att förlora det, men nya tjänsten jag sökte gick till annan och nu när det omorganiseras har jag lunch med fel människor vilket gör att den jag borde ha haft lunch med ger mer befogenheter till sina medlunchare och saker händer över mitt huvud och jag blir så djävla förbannad! Med flera djävla utropstecken!!!

Men på festen i lördags, med hans hand i min, mitt i fylleriet: baby, ska vi skaffa barn? Och vi bestämde att det nog är ungefär ett år dit. Efter att vi har varit i Sydafrika och båda fyllt trettio. Då är det dags.

6 kommentarer:

X sa...

Wow!

inte skyldig sa...

spännande ju!

Miss Baglady sa...

Oj, är det så det funkar. Man måste luncha med rätt people. Tur att vi alla sitter inne vid våra datorer på mitt jobb. Så ingen roffar åt sig:)

Mycket shyst blogg, har hängt här ett tag och du rockar juhu..

Kul med sydafrika, enjoy!!

Anonym sa...

Oh, spännande! Inte det dumma på ditt jobb dock.

trasselfia sa...

:)

Haren sa...

Fina ni. Ett ar ar en bra tid. Lagom lange for att det inte ska vara NU men inte for lange.