09 augusti 2006

Den dar om en jetlaggad, full och hemsk Jenny

Pa en ar jag jetlaggad som faniken, pa den andra ar jag jetlaggad OCH full. Pa bada ar jag pa min toalett (som jag, fran och med imorgon, delar med en tjej fran Kanada. Hon ska bli min nya bastis har jag bestamt.)

Och jaha, nu funkar bara en bild av tva.

Och ps: jag kan fan inte stava langre, det ar skitsvart nar man inte kan skriva a, a, o med prickar over. Plus att jag kommit pa mig sjalv med att redan tanka pa engelska. Jag kommer bli en san dar amerikansk diva, som ar borta fran Sverige ett tag sen inte kommer ihag hur man pratar svenska. Hemska, hemska Jenny!

13 kommentarer:

Blancaflor sa...

Jag trodde du skulle börja tänka pa spanska.

Fabbe sa...

så jävla soft att bara dra iväg sådär. Hoppas det blir skitbra

Anonym sa...

he he he
och så kan ingen anklaga mig för särskrivingar heller, för det blir så lätt så... USA om tre veckor

jimmyroq sa...

Vi får styra upp det här med å, ä, ö. Det ser lite oproffsigt ut nu, lilla du. På köpet kanske du tänker med prickar också.

Anonym sa...

Haha, du kommer låta som Victoria Silvstedt när du kommer tillbaka.
"Aah, det var alldeles...hm, what's the swedish word for it again.. ja, ooonderbaart."

Jenny sa...

Blancaflor: Det kommer, det kommer!

Fabbe: Klart det kommer bli bra. Det blir det alltid alltid.

Lina: Nar kommer du hem fran the US igen? Ar du "hemma" nasta sommar igen?

Jimmy: Jag tanker INTE kopiera varje gang jag behover en bokstav!

Ida: God no!

jimmyroq sa...

Det finns kanske bättre sätt.

Widde sa...

Haha Dolph Lundgren-syndromet.

Jenny sa...

Elin: Dolph eller Silverstedt, vet inte vilket som ar hemskast!

jimmyroq sa...

Kanske Dolph - han är trots allt både välutbildad och smart.

Anonym sa...

jag är hemma nästa sommar
jag kommer från USA i maj
då är det meningen att jag ska var klar
färdig och redo för livet

Jenny sa...

Lina: Usch, hemska tanke!

Anonym sa...

det finns ju såna här prickar: ¨¨¨¨¨. de finns bredvid bokstaven å på mitt tangentbord. om man trycker på den knappen och a/o blir det ju ä och ö. å kan man väl göra med... á?