17 augusti 2006

Den där om Puerto Real #37

10 kommentarer:

Natalie sa...

wow. sådär ser det INTE ut där jag bor.

Anonym sa...

Blått är flått! Eller hur det nu var?! =) Vem fick bestämma det där då, Charles, 3 år? :D

Felicitas sa...

Åh, jag måste spana in din lya i min karta när jag kommer hem.. =) Gulligt!

trasselfia sa...

åh gud vad fint,
sån färg ska jag med ha på mitt hus!
(fast det finns kanske en chans att grannarna klagar?)

S sa...

Fan va fint, Jenny! Vilken underbar färg.

RvT sa...

wiho, vilket bligladhus!

Anonym sa...

Hej söta Jenny!

Nu har jag uppdaterat mig på din blogg igen. Är alltid så mysigt att läsa alla inlägg jag missat på en och samma gång. Då känner jag ofta att what the fuck: jag gör det! Vi får se! Vi höres. Tänker på dej och ta hand om dej! Det är bra att du står upp för kvinnan, det behövs. Puss/E

Anonym sa...

Cool färg på huset!

Kristoffer sa...

Har aldrig varit mer off-topic och rätta mig gärna om jag har fel nu, men är inte Mexico "The land of ponchos"?

Jenny sa...

m:a: Tror inte de heter Charles har, tyvarr!

Kristoffer: I know, jag ar saaa i det nya svarta landet!