02 augusti 2006

Den där om en ny kostym

Jaha.

Då går den här bloggen och byter skepnad. Från jag-är-så-tuff-för-jag-dricker-så-djävla-mycket-öl-och-knullar-så-djävla-många-killar-utan-att-bry-mig-ett-skit-men-har-ändå-ont-i-hjärtat-det-är-så-synd-om-mig till en reseblogg. Hade jag varit en djävel på data och så och sån skit så hade jag gjort något fint här på sidan. Nu är jag inte det, så den får den får förbi lite orange.

Min nyinköpta resväska är nästan lika lång som jag. Jag får plats i den. Det är ett är ett bra tecken. Jag gillar resväskor som man får plats i.

Jamendåså.

3/8-9/12: Mexico City
9/12-23/12: Runtreser
23/12-3/1: New York hos bror.


Vi får se hur ofta jag kommer över datorer där borta.

Hejpåetttag!

14 kommentarer:

egoistiska egon sa...

HEJDÅ! (som i lottoreklamen) Hoppas du får tillgång till dator ofta ofta ofta.

Anonym sa...

Du tror inte det blir lite jag-är-så-tuff-för-jag-dricker-så-djävla-mycket-öl-och-knullar-så-djävla-många-killar-utan-att-bry-mig-ett-skit-men-har-ändå-ont-i-hjärtat-det-är-så-synd-om-mig-bloggande i från Mexico också?

Snygga, mörka brunögda mexikaner?

k sa...

Åh jävlar, är det redan dags? Jag ser fram emot att läsa om DF ur annans synvinkel. Stora resväskor är underbara. Flightbags likaså. De kan man krypa in och gömma sig i om man spontanövernattar i skumma vrår på suspekta flygplatser. Har jag hört.

För övrigt kommer allt att gå fantastiskt bra och du kommer ta alla mariachis med storm.

Anonym sa...

Åh! Adjö! Kram!

Felicitas sa...

Jag som läser ofta, men kommenterar sällan får passa på att önska dig en trevlig resa!! =)

Anonym sa...

Ha en jättebra resa. Ta hand om dig!

sara sa...

Enjoy!

Kommer sakna bloggen, den är faktiskt den blogg jag saknar mest när jag varit ifrån kompisen datorn ett tag.

Hoppas den uppdateras ibland ändå!

Peter Madison sa...

Morsning! Ha det bäst i New York!!!

Anonym sa...

Åh. Jag glömde ringa/smsa dig igår. Hoppas resan går bra och att du hamnar på ett superbra ställe i Mexico. Hör av dig. Puss!

Anonym sa...

Grymt med godis i väskan. Egna erfarenheter säger mig att det är hårdvaluta när man hälsar på utlandssvenskar (även om IKEA har devalverat godisvalutan något med sina godispack). Ser fram mot att läsa om din bravader!

mitt fyrverkeri sa...

Hoppas ofta! Ha det jättebra och roa dig kungligt! Jag tar hand om Stockholm så länge...:)

KarinC sa...

Ja, ha en bra resa! :)

Anonym sa...

Och sen... Lund! Puss! /Gissa vem!

Johan Sundström sa...

En enda liten ynkans kondom kvar sedan det inköpet?! You've been withholding blog posts on us! Fess up! :-)