03 augusti 2006

Den där om övervikten

Och jag ringer till mamma och det första hon säger är "jag undrade precis när du skulle ringa och säga att du inte kom med flyget" Och jag svarar att "it would be about now."

Ja. Missade flyget. För tredje gången i mitt liv. Väska med för mycket övervikt fick inte åka med till Mexiko. Jag var inställd på att betala övervikt, men tydligen får man inte ta med övervikt alls till det landet. Och ompackning på flygplatsen fungerade inte heller, fast jag hade det som plan b.


Vad är väl en bal på slottet? (Jag är ombokad till imorgon).

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sa ju att du bara skulle ta med dig bikini, sexiga underkläder, skor och solhatten! Hoppas du kommer med imorgon!
Stora kramar och pussar!
/Madde

Anonym sa...

galet
galet

sara sa...

Hahaha, det där är ju helt otroligt härligt. Sånt där som inte händer.

egoistiska egon sa...

haha. förlåt. men hur gör man då, får man betala en ny biljett? jag är så himla o-berest.

Chris sa...

fint att du är van i alla fall. i mexico ska du nog inte heller räkna med att åka vid planerade tider.

mañana baby.

mitt fyrverkeri sa...

Sköna böna! =)

RvT sa...

åh! jag som blev så stressad för att jag missade att skriva res väl-sms i morse. Nu hinner jag!! Jippie!!

Felicitas sa...

Hahaha! Som när jag skulle åka till Ecuador.. Ställde klockan till två timmar tidigare än vad vi skulle åka (typ vid 4 på morgonen), men missade att sätta på larmet.. Det blev lite bråttom (men jag hann)!! =)

Have a safe ride and enjoy your stay! =)

Kökssoffan sa...

darling darling glöm nu inte att be någon fedexa lakrits till dig i mexico, starta och landa ordentligt!

trasselfia sa...

kommer bli lite besviken när jag kollar din blogg och den inte är uppdaterad, men hey, jag är bara avundsjuk. (: ha det bra jenny!

sandra sa...

-skrattar- det är sånt jag också skulle lyckas med :P
vad har du för dig i Mexico??

Jenny sa...

Egoegon: fick nya biljett, utan att betala. Heja mig!

Sandra: det ar meningen att jag ska plugga. Hittills har jag mest supit mig full.