13 januari 2010

Den där om att bröllopsblogga lite, lite på vanliga bloggen och inte den där andra där jag öser ur mig allt om frisyrer och förrätter

Vi har anlitat en kompis för att göra inbjudningskort och Save the date-kort åt oss. Vi visste ungefär hur vi ville ha det (inte för sött, inte för rosa, mycket färg och kul!) och berättade det för honom, skickade med några länkar och stödord. Igår kom han med det första utkastet och det blev inte alls som vi tänkt oss, det blev så djävla mycket bättre. Han hade gått på gamla bokomslag a la Harlekin och sen gjort oss till ett sådant par. Halva dagen idag har jag därför googlat typ 60-tal, romantic comedy och Harlekin till förbanelse. Precis stötte jag på det här:


3 kommentarer:

It could be worse... sa...

Vilken "andra blogg"?!?!?! Vill läsa!!!

Jenny sa...

Well it is the bröllopsblogg. Eftersom jag inte vill sammankoppla de två får man maila mig om man vill läsa den andra!

moa sa...

hejsan på dig du. satt och sökte runt lite på google om spåtanter och så kom du upp. såg att du för ca 2 år sedan skrivit att du varit och spått dig, och "tanten" hade påstått att du skulle hitta din man om ca 2 år? det första jag ser av din rubrik har med bröllop att göra. är det så fantastiskt att tanten hade rätt? ha det gott, kram moa