29 januari 2010

Den där om lyckans, lyckans mig!

Åh, vad jag är avundsjuk på min musikhelg den här helgen! Det började bra med att jag fick höra the Knife och min skämsfavorit Medina på spinningspasset idag. Snart är det Manifestgalan, där en vän är nominerad och herre min skapare, vad mycket fina artiser som är nominerade. Plus att allas vår älskling Jonathan Johansson ska spela på efterfesten. Spellista på många (inte alla) nominerade artister får ni

här.

Imorgon ska vi se the Knifes opera. The Knifesopera. Musiklyckan är total och nu hinner jag inte sitta här mer, jag måste vinduscha (inte duscha i vin, utan duscha med vin. I ett glas.).

Här får ni de nominerade kompisarna också (Rupesh, tror inte att Andrea är nominerad, men henne känner Stolte mannen också):

3 kommentarer:

Erika sa...

Ska ni se den?? Ååå så avis!! Njut från mig med!

T sa...

svennig smak ni har

Jenny sa...

T: ja, det är gött.