24 januari 2010

Den där om en konstig helg

Jag vet inte riktigt vad som hände med den här helgen. Den blev typ fattig och lugn(!). Det var inplanerad after work för en nära kollega som slutat, men jag gick hem istället för det kändes som om en lastbil kört på mig. Sen har jag typ stannat hemma hela helgen. Det har inte hänt på... sen jag var tjuett kanske? Alltså har knappt ens gått till äffärn.

Och sen har jag levt på marängsviss och ändå gått ner ett kilo, så nu går jag på marängdiet.

Fick veta igår att vi inte får bo kvar i vår lägenhet. I april måste vi flytta igen, och jag flyttar för femte gången på två och ett halvt år. Så då flyttar vi in på Söder igen, i en pyttlägenhet.

Nästa helg måste bli bättre, för den här helgen har varit värsta konstiga. Nästa helg kommer bli bättre, för vi ska på Manifestgalan (2009 års bästa skivor och artister släppta på oberoende bolag), en kompis band är nominerad och på lördag ska vi på The Knifes opera.

Gud. Nästa vecka ska jag vara normal igen. Lovar.

Inga kommentarer: