07 januari 2010

Den där om varje hjärtslag

Fan. Så här i efterhand kommer jag på en massa låtar som borde varit med på min betytt mest/bäst 2ooo-musiklista.Som Maria Mena - Just hold me, som min lägenhetskompis lyssnade på om och om igen när jag och M precis hade gjort slut. Eller Evanescence - My Immortal som en annan rumskompis spelade om och om för att försöka lära sig pianoslingan ibörjan. Eller Chris Brown och Jordin Sparks - No air som vi lyssnade oss genom östeuropa tvåtusenåtta. Eller Anna och Annikas version av With every heartbeat. Fast den finns nog inte ens på Spotify.

2 kommentarer:

Svenny sa...

Oh my, vilken underbar upplevelse. Tack. Alskar alla versioner av den laten men detta tar nog hem priset.

Jenny sa...

I know, jag älskar den. Antagligen mest för att jag är kär i Anna som är med.