27 oktober 2005

Den där om att gåtan är löst



Boven i mitt prickdrama är kvalster.

Fy Fan Vad Äckligt!

Tänk att de kryper runt och käkar på min mage. De har i alla fall mycket att äta, de där krypen.

Jag såg på Oprah för ett par år sedan, och då pratade de om kvalster och jag bara "Hahaha, fy fan, sådana skitiga jävla amerikanare! Dammsuger aldrig, och kolla! 50.000 kvalsterdjur i huvudkudden!"

...åhnej, min bästa Kuddvas! Kvalsterna har ätit upp honom! Min kompis Hanna säger att min kudde inte har dun och fjädrar i sig, utan bara kvalster. Jag tror att hon har rätt.

Kolla bilden på killen. Han bara "åh, vad gosigt att sova! Mys, mys". Åså i hans kudde och på hans mage så krälar de omkring å bara "gnag, gnagggggg".

Fy fan vad äcklig jag känner mig nu. Det kliar överallt.

Och nu kliar katten sig.

1 kommentar:

Anonym sa...

:D (Nu har jag smiley-abstinens.)