29 oktober 2005

Den där om att mysa marsvin

Och jag blir så trött (man kan visst börja en mening med och). För jag trodde att allt sånt där var över och historia.

Men så på tv: "Men LÅG du med henne? Du vet om att det betyder mer för tjejer än för killar va? För tjejer är det speciellt, hon gav dig sitt allt. Nu kommer du såra hennes känslor."
Och i boken: "...om hur män är och att man måste förstå och förlåta och det betyder inget, och det är värre när kvinnor är otrogna för då är det känslor inblandade, men med män betyder det ingenting."
Och så han: "Men det är annorlunda för killar. För tjejer räcker det med fantasier. Killar måste ha bilder... porrbilder för att få hjälp."
Och sen hon: "Men jag går ju ner på honom, det är ju mer naturligt än om han skulle gå ner på mig. Jag känner mig inte naturlig då. Men han tycker ju att det är så skönt, så jag kan göra det på honom, fast det är ganska äckligt, med kiss och så."

Det har bara haglat över mig de senaste dagarna. Som för att göra mig extra irriterad.

Det är skillnad på killar och tjejer. Varför? Jo, för att alla är individer. Så därför är det skillnad tjej/tjej och kille/kille med. Vem har bestämt att tjejer ska sitta tysta, och inte ha någon sexlust? Vem har bestämt att sex är känsligare för tjejer än för killar? Varför skulle den manliga sexlusten vara större än den kvinnliga? Vem är jag om jag skriker högt, stönar och ligger med tjugo killar i veckan? Varför pratas det mer om den manliga onanin än om den kvinnliga? Vi kan också få ont i vår speciella muskel på armen, annat än när vi handvispar.

Och porren ska vi inte ens gå in på. Underkuvnad. Missbruk. Prostitution. Omedvetenhet. Pedofili. Knäcka ryggar, hjärtan, sinnen. Och den har även gjort så att Hon tror att det är mer naturligt för henne att suga av honom, än att han mysar marsvin på henne.

Nej. Hade det inte varit som det är så hade jag velat get me some ikväll.

Men nu är det som det är.

1 kommentar:

Anonym sa...

rättstavning: pedofili

du sa faktiskt att det var ok att jag är petig och rättar dig! så det så.