20 oktober 2005

Den där om populärkultur

Då har jag gjort det igen. Och jag skyller på min mamma. För det är hon som lärt upp mig och min nyfikna sida.

Jag har läst slutet först på boken. Och kollat vad som kommer hända i
Lost. För när det är sådär spännande så bara måste man. Faktiskt. Särskilt när Lost och Top Model går samtidigt. Och OC med. Att de inte kunde ha spridit ut det lite. Så nu vinner Top Model.

Och hon, den irriterande tjejen i Top Model, vill jag rösta ut. Fast hon är orginell och säkert smartast av dem. Men man behöver inte vara smart som modell. Så det så.

Jag hittar inte mina svarta strumpbyxor. Och nu regnar det ute.

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Fobier: Vassa saker, som nålar, knivar sprutor. Saker som döljer
sig under vattenytan, fiskar och stenar. Spindlar."


Stenar??!

Anonym sa...

Asså hon damp-tjejen på TM

Jenny sa...

Karin: Haha! Ja, jag skrev ju att hon var konstig!

Jenny sa...

ps: orginell = konstig.