05 april 2006

Den där om att jag tydligen är den där tjejen

Ni vet sådana där elaka tjejer som man varnar sina killkompisar för?
Sådana där taskiga tjejer som vill ha uppmärksamhet, bekräftelse, få hjärtan på fall?
Tjejer som river och klöser och blinkar och snurrar och är röda?
Sådan är tydligen jag.

Igår fick jag reda på, av en tredje(!) kille att hans tjejkompis sagt att han nog inte ska umgås med mig.
Tre killar på två månader.

Jag är ju bara jag.
Jag rivs inte.
Jag bits.
Men jag rivs inte.

Snälla, förstora inte det jag gör, eller tolka mig för mycket.
Jag är ju bara jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är du.
Och du är bra.
Skit i de där dumma som snackar goja.
Du är bra och inte alls rivig.

eline sa...

Äsch då.
Jag bits jag också.
Sånt löser sig ändå. (ELLER! Så kan du ju bita tjejerna!)