01 april 2006

Den där om att jag vill ha er

Det är något otroligt sexigt med killar som bloggar bra.
Jag vill ha er.
Allihopa.

När ni snirklar till meningarna och gör så att orden passar ihop.
När ni skriver om känslor och smärta och svarta saker och ledsamhet.
När ni funderar och kittlar min hjärna.
När ni vickar på höfterna, spänner musklerna och blinkar med ögonen genom era texter.

Och de hänger där och dreglar
Och de hänger där och flåsar
Alla tjejerna.

Det är inte längre rockstjärnor
Det är inte länge sportkillar
Det är inte längre tvkillar
Som är de heta.

Det är ni.
Och jag vill ha er.
Allihopa.

4 kommentarer:

jimmyroq sa...

Ordnördar, schmordnördar! Men oavsett vilket så är det alltid nördarna som får de snygga tjejerna till slut.

[röd tråd saknas]

Och idag har jag sett en fransk kvinna som förstorat sina bröst för att hennes man ville. De var stora och tydligen inte små innan heller.

Jenny sa...

Du kommer alltid med så himla fin information! Och om jag dejtar snygga killar, innebär det då att det är jag som är nörden?

jimmyroq sa...

Ja, jag är ju informativ som få.

Nej, det finns vackra människor som dejtar varandra och ingen är nörden. Det är ibland lyckliga på ett sätt som jag inte förstår. Som om tomhet fann tomhet och blev till en fylla.

(nej, man måste inte vara ful för att vara smart, det är bara en fördom)

Johan Sundström sa...

Dessutom är det är alltid litet extra krydda att blogga den första april. :) En plötslig ingivelse säger att jag nog borde låta bli att marinera dig i ord. Fast det är svårt att låta bli, när man snavar på så tankfulla, rakt på och välformulerade nötter. :-)