19 juli 2011

Den där om va alla mammorna vill

Saker jag inte får göra för Stolte mannens mamma nu när jag är i känsligt tillstånd:
bada i havet bada i insjö sola hoppa studsmatta springa gå på bröllop till klockan fyra på morgonen bråka med Stolte mannen.

Saker jag inte får göra med Fimpen för Stolte mannens mamma, när denne kommer ut till oss:
resa till Argentina resa till Frankrike.

Saker min mamma tycker att jag ska göra i mitt känsliga tillstånd: träna.

Ställen dit Stolte mannens mamma tycker att vi kan åka istället för till Frankrike och Argentina:
Värmland.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Gå på bröllop låter ju underbart! Fimpen kommer få höra mamma skratta, prata och dansa, vad kan vara bättre?!

Johanna sa...

Haha!

Jag hittade just din blogg, den verkar helt underbar så jag tänker definitivt stanna kvar!

(När jag får tid tänker jag läsa lite tillbaka i tiden också, ser redan fram emot det.)