19 september 2010

Den där om att jag inte har bestämt mig än...

6 kommentarer:

It´s all about me sa...

inte jag heller, men man har ju på sig till klockan 20...

Jenny sa...

Det är skitirriterande, jag har alltid varit tvärsäker på vad jag skullat rösta på i alla tidigare val.

Anonym sa...

rödgrönt! http://klamydiabrevet.blogspot.com/2010/09/sveket.html

Jenny sa...

Vi får se, anonym, vi får se...

A. sa...

Ja, "sveket"-bloggen är ju ganska talande för hur förvirrad man kan vara idag. Visst, det är en hemsk historia, visst det är tråkigt med de som felaktigt blir utförsäkrade, men resten av händelserna är ju rödgrönas idé. Det här med socialbidrag och bostad t.ex, det är ett rött påfund, samma gäller det som försäkringskassan säger. Och utförsäkringarna är hemska men är alternativet med förtidspensionering och total bortglömska bättre? Jag blir hellre tvingad ut att testas för jobbförmåga igen, att någon försöker få mig att vara en person att räkna med, än får mitt liv förklarat meningslöst. Tilläggas bör även att de rödgröna har en liknande utförsäkrningsplan i sitt program, men där pratar vi 12 månader istället för 18 ... Så vem skall man rösta på? Inte fan vet jag i alla fall.

It´s all about me sa...

Håller med A. ovan.

Och förörigt har jag alltid varit säker innan. Inte nu.

Går iväg till vallokalen nu...