01 september 2010

Den där om kläder med djurmönster

Jag ääääälskar kläder som har djurmönster. Idag fyndade jag en tröja och ett par skor och MÖÖÖS! Jag är kär i mina nya kläder. För ja, det är meningen att jag ska smekmånadsspara, har till exempel tackat nej till skaldjursplatå på Sturehof och efterföljande afternoon tea på söndagen, för att jag måste spara, men sen gick jag lite bananas och köpte massa skor och kläder istället...

Obs! bonusbild på två kjolar jag har, också med djurmönster!


4 kommentarer:

bubbelbubbel sa...

HAhaha! Jag är likadan!

"Nääe, jag kan inte göra detta eller hänga med på det eller gå på det där.." Och sen går jag och köper nåt som skulle kosta ungefär lika mycket. Så himla ologiskt.

Jenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

<3 ologiskt!