22 september 2010

Den där om saker jag gör

Går och tänker vad har ni gjort?, tittar misstänksamt på folk, sörjer över släktingar och kompisar som jag vet röstade på de onda (velar från att vilja prata med dem och att aldrig vilja prata med dem mer) samt värja mig från kommentarer om att jag är från Skåne.

Hostar. Vecka sju med hosta och jag gick till hostdoktorn Agneta som lyssnade på mina lungor, sa att det inte lät bra och gav mig medicin som gör att det som sitter i lungorna ska komma upp.

Äcklas över att ha något i lungorna som behöver komma upp.

Hoppas på att få en lägenhet, ett alldeles ny, på röda linjen åt söder. Vi har tackat ja, sen får vi vänta och se. Men vi har såklart redan möblerat och glädjedansat lite.

Knackat i trä extremt många gånger.

Planerat smekresa och min man(!) har blivit vän med
Chelsea Hotel på Facebook.