25 september 2010

Den där om japp!


hallå, nu är alla här och salongen flyttar närmare!

Gästbloggat:

Inte skyldig: Herreminjeeeee! Jag har just hällt i mig en "shot" (typ lika mycket som en drink bara det att jag inte fick groggvirke till) och tog direkt en vatten efter det. Varannan vatten, som de säger. Fast eh, det här är min första vatten efter många glas vin. Nu står min tjej bredvid (min tjej är Emma Esteban asså) och hon drack inte en shot. Jag ville inte svepa hela shotten men DE HETSADE MIG! Hehe, upptäckte just att Jenny har klistrat bilder av sin make på datorn. Ehm. hejdå. PS. Jag återkommer. DS. PS2. Kom ut ikväll ligger med folk även om hon inte skriver om det. DS.

Just another fucking blog: Det var alltså jag som hetsade. Shots är bra saker och dessutom är det inte mer än rätt att nån annan kommer upp i samma alkoholnivå som mig. Den där lättpåverkheten från igår verkar hålla i sig. Nervositeten är ganska lite borta nu. Alla är snälla. Risk för 'huvudvärk' avblåst.
j
Den där jenny: hallå, jag använde precis "nääääääää, vi har massor av sprit kvar sen vi gifte oss!" och det gör mig fortfarande skakig i knäna! PS: inte spriten utan att jag är gift! DS.

inte nu kanske sen: loves tjejfest. det får sammanfatta det hela än så länge. jag återkommer.

Inte skyldig: Kom att tänka på två saker: 1. Senaste cigarettblosset jag tog var på Kåken förra sommaren, på Kom ut ikvälls cigg 2. Stambyte har mkt snygga ben (tänkte på detta i somras, bekräftade tanken nu).

egoistiska egon: Herregyd jag kan inte skrive. Eller jo, det kan jag men inte på det här tangentbordet. Jag vet fan inte vad jag ska skriva men det är min tur att skriva. Jag är den enda som dricker öl. Och jag är den enda som har jeans. Vi behöver inte analysera det mer. Men! Jag har klackar. Inte inomhus, men utomhus är jag cirka 190 lång. Hähähä. Hejrå.

Emma Esteban: Nej herregu jag kan inte heller skriva! Detta har tagit cirka en evighet!! Jag ba backspace backspace. Jo, men jag tänkte skriva detta: jag vill också dricka öl och Stambyte har väldigt snygga ben, det har hon.

Stambyte ba "whuuut, har jag snygga ben?" eller, ja, jag bekräftelsehorar väl som vanligt och ba "tack, vill ni hångla?" Jag tillägger också att Den där Jenny och Inte skyldig har delat ut priser, och vi har applåderat och jublat. Det var en fin stund. Nu ska jag Inte-Snusa-Utan-Röka.

Inte skyldig (igen): Jag skulle dricka och råkade hälla vin över klänningen (jag tror att alla missade detta - såg mig omkring) och svar

Den där > såg inget!

forts. Inte skyldig: till Stambyte --> okej, vi kan hångla (säg inget till min kille).

Den där Jenny: alltså jag började blogga när jag och mitt ex hade uppehåll och han ville hålla koll på mig. Det känns konstigt så här i efterhand. Normalt då.

Vi diskuterar Killing Zoe och Citronmuffin. Vågar inte skriva vad som kommenteras.

8 kommentarer:

Underlandet sa...

Jag dööööör av avundsjuka! Vill också vara med ju!

Haren sa...

Låter som bästafinaste galakvällen. Hoppas att alla hade apakul.

anydaynow sa...

Underbar rapportering, låter som en grym kväll! Är också jätteavis (på ett bra, icke-missunsamt vis!). Mvh, Utlandstjej nr.3 aka "hon med kräksjukan"

inte skyldig sa...

men hörni, ni får faktiskt vara med nästa gång!

Anonym sa...

Hahaha, man fattar ingenting men ni verkade ha kul i alla fall! :)

Klara Wiksten sa...

Jag är också avis, fast på ett missunsamt vis.

Ba skoja (eller gjorde jag det verkligen?)

Hälsningar trogen läsare.

Elin sa...

Dör också, så synd att jag inte kunde vara med! Låter helt jävla underbart.

Julia sa...

Ja nu minns jag inte ens vad det var som gjorde att jag inte kunde komma men det känns ju inte så värt det längre.