09 maj 2011

Den där om sommaren elva

Jag och Stolte mannen har hyrt en stuga i skärgården i sommar. Nu fick vi beskrivning av stugan, den har vedspis inomhus, en liten eka, grillplats och ligger i en kohage med kor som tillhör.

Jag har även kommit in på en sommarkurs vid mitt gamla universitet och samtidigt som det känns väldigt konstigt så är jag så där glad som man är när man köper luktsudd och går och väntar på att terminen ska börja. Innan man inser att man borde läsa alla de där sidorna på engelska och inte bara ligga och flamsa på en filt i parken.

7 kommentarer:

Duktiga Tjejen sa...

Skärgården är bäst! Vi har stuga som jag alltid är i varje sommar, I love it. Ni kommer få det underbart.

Jenny sa...

Åh, jag vet! Är så himla redo för lite skärgård även om det är tre månader dit!

Colombialiv sa...

Men alltså. Nu dör jag lite här på fläcken av avundsjuka.

Så jävla världsbäst er sommar elva kommer att bli!

Ellinor sa...

Vad härligt med sommarstuga och sommarstudier.

Vad är det för kurs du ska läsa?

Jenny sa...

Colombialiv: Din sommar då? Du kommer också få det winwin!

Ellinor: Det är en kurs i religionshistoria. Älskar religion, har jag fått för mig.

Colombialiv sa...

Förvisso. Nu känns det bättre, hehe.

emster sa...

åh skärgården, vad härligt!