16 februari 2006

Den där om Läkarstudenten

Läkarstudenten och jag dejtade. Nu ligger det på is. Bara för att. Vi är väldigt lika. Fast han är lite smartare än vad jag är och kan konstiga ord. Och direkt när jag såg honom så sa jag till min kompis att "där är han!". Men. Det var fan inte han. Inte nu.

Läkarstudenten och jag klickar. Men han är inte så fysisk av sig. Vilket ju kan vara spännande i sig. Men ändå inte. I och för sig är inte jag heller så fysisk med honom. Vi var på museum och jag fick för mig att jag skulle hångla upp honom mot en monter med Strindbergkonst. Men det går inte. För han kan svåra ord och är för... vuxen för det.

Jag tror att Läkarstudenten skulle bli en perfekt pojkvän. Han skulle vara mjuk och gullig och öppna dörrar och hålla en i handen när man föder hans barn, men just nu tror jag mer att jag vill bli knullad. Knullad och dragen i håret och biten och upphånglad så att läpparna blöder.

För jag kommer ur en relation som jag trodde skulle hålla hela livet. Och det gick inte så. Så nu behöver jag nog något oallvarligt.

Inga kommentarer: