27 februari 2006

Den där om vad livet går ut på

Den där James Blunt-killen har verkligen fattat det där med hur man ska få hångel. Han har säkert planerat det sen barnsben. Alla andra barnen bara
Ben: "Jag ska bli datanörd och tjäna pengar!"
Jack: "Jag ska bli läkare, sen hamna på en öde djävla ö och bli kär i en tjej som heter Kate"
Donald: "Jag vill bli kock!"
Men James, James funderade länge och väl sen sa han "Jag vill bara hångla!"

Och vad ska man bli om man bara vill hångla? Jo, först ska man bli soldat och slåss för sitt land, för det är farligt och häftigt och man får snygga uniformer som imponerar på tjejerna, sen blir man artist och sjunger sorgliga låtar så att tjejerna sitter hemma på sin kammare och tänker "han är soldat, men ändå såååå mjuk!"

Och vips, så är James livsmål uppfyllt, han får hångla med tusentals skrikande tonårstjejer.

Den där James verkar smart som fan!

1 kommentar:

Anonym sa...

den hånglande soldaten. det är jag det!