16 februari 2006

Den där om Svåra killen

Svåra killen känner till alla de andra killarna som jag skriver om här. Vi träffades ute för länge, länge sedan och jag skulle ta kontakt med honom när jag kom till Stockholm.

Det gjorde jag inte, men han fick nys om att jag var här ändå och ringde mig. Han vill också vara med och leka. Antagligen för att han vet att jag inte vill ha något allvarligt och är sugen på sex.

Svåra killen håller på att ta en magister och har häftiga tatueringar. Han röker som en borstbinde och kan titta mig i ögonen i timmar. Utan att släppa min blick. Det vet jag ingen annan som gör. Alla andra tittar bort.

Jag kan tänka mig att ha lite sex med honom. Men inte mer.

Eller jag skulle nog kunna bli dödligt kär i honom. Eller han i mig. Han är en sådan som skulle kunna sätta upp mig på en pidestal och sen låta mig sitta där och dingla med benen. Han skulle utmana mig och inte vara snäll för att vara snäll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

[B]NZBsRus.com[/B]
Dont Bother With Crawling Downloads With NZB Files You Can Rapidly Search High Quality Movies, PC Games, MP3s, Applications and Download Them at Rapid Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Newsgroup Search[/B][/URL]

Anonym sa...

Making money on the internet is easy in the hush-hush world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat method[/URL], You are far from alone if you don't know what blackhat is. Blackhat marketing uses not-so-popular or not-so-known ways to produce an income online.