18 februari 2006

Den där om vad jag ville ha i januari

Jenny: Jag längtar till min födelsedag, då ska jag ha en tuta!
M: vad ska du mer ha?
Jenny: en ballong! Och en balkong!
M: i februari!
M: hade du tomtebloss på nyår?
Jenny: Nä!
M: inte ja heller :(
M: va vill du mer ha på din födsedag?
Jenny: en stor present och en liten.
M: inte mer?
Jenny: och skratt och glädje.
Jenny: och vänner och kul.
Jenny: och kärlek.
M: säg tomtebloss! säg tomtebloss!
Jenny: och mat och drick.
Jenny: och tomtebloss.
M: JÄJ!
Jenny: och en kamel!
M: å råsa råsetter!
Jenny: nä!
M: å en hippopadamis inslagen i rosa snören!
M: inte?
Jenny: nä!
M: ok
M:
Jenny: en kamel och det andra räcker, man ska inte vara för ha-begärig!
M: humm...
M: är du trött på rosa?
Jenny: Aldrig!

Imorgon är det dags. Imorgon blir jag ännu mer tant. Heja mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis tjejen! :D

Anonym sa...

Hejhejhej, och GRATTIS Jenny! Du är fan en kanontjej. (helt otroligt att jag lyckades med bokstäverna här nedanför i det här tillståndet)

Jenny sa...

Tack, tack alla!