15 februari 2006

Den där om suget

Vad var det för nån smart djävel som kom på synkade menscykler? Han borde fan hängas. Efter att han blivit släpad naken bakom en häst.

Det är nog det sämsta med att dela lägenhet med en tjej. Min mens väntar tydligen in henne. Jag är en vecka sen. Jag har haft en och en halv veckas sug. Efter N Å G O T! Jag har levt på apelsiner. Jag är allergisk mot citrus. Igår gav jag upp (jag var full) och tvingade ut kombon i snön för att handla chips till mig.

Jag har pratat med min livmoder. Jag har bett till henne på mina bara knän. Hon säger att hon inget kan göra.

Och det värsta med att ge efter för suget är att det kommer tillbaka dagen efter. Med dubbel styrka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad är det som säger att det var en "han" som kom på synkade menscykeln? kan det inte ha varit en "hon" då?

Jenny sa...

Ja, självklart. Jag betonar särskilt att det är en han. Hanhanhan. Ingen hon är så överdjävlig mot sig själv.