16 oktober 2011

Den där om att ge er min gårdagskväll




Hade jag inte varit så bakis att min man får sopa upp allt glitter i trapphuset hade jag gett er min gårdagskväll. Men nu är jag för bakis för det, för jo, man kan bli lika bakis som gravid och nykter, kan jag meddela. Jag ger er en låt från gårdagen istället. Det andra kanske kommer om ett tag.

Tack alla som kom igår. Jag och Inte Skyldig stod och tittade på er alla, fnissade och undrade hur vi lyckats få ihop så många fina människor i en enda lägenhet.

10 kommentarer:

Maria sa...

Jenny, TACK för igår! Det var den bästa galan jag någonsin varit på. Och ni var sjukt snygga och jättebra värdinnor!

Däremot har jag ångest för att jag glömde hälften av mitt pris, fick bara med mig mina böcker. Det känns så himla otacksamt, fast jag är allt annat än just otacksam! Om det finns några grejer kvar bland alla ballonger och allting kan du väl ge dem till Linn nästa gång ni ses så kan hon ge dem vidare till mig. Annars får jag skylla mig själv för att jag alltid har så dålig koll.

Jag hoppas att blodtrycket höll sig i schack igår?

Tack igen!

inte skyldig sa...

Vi får skaffa en megafon till nästa år.

Johanna sa...

Ja, lätt bästa galan jag någonsin varit på. (Är så himla många liksom, går på gala jämt). Nej men allvarligt, tack igen, det var superkul att se er alla, ni två var underbara värdinnor (med tillräckligt starka röster för att klara pärsen även utan megafon!) och det hela var bara så himla skoj.

Sofia sa...

Tack igen, fina ni!
Och Jenny, jag hör dig. Jag har inte varit full sen jag var 18, ändå har jag varit lika jävla bakis efter varje utgång/fest/gala!

Johanna sa...

Men GUD vilken rolig grej! Jag inser att jag måste bli kompis med er för att få vara med i fortsättningen, haha! ;)

Och det där med att bli bakis... I know. Fram till jag var 20 drack jag inte alkohol men ändå var jag bakis varje gång jag var ut, ibland mer än mina vänner som hade druckit en hel del. Orättvist.

It's all gonna be fine sa...

TACK för att ni ordnat så fint! Bästa galan!

Mirijam sa...

Åh det var underbart! En jätterolig kväll, TACK snälla för inbjudan och att ni ordnat så fint!

emster sa...

TACK för i lördags! BÄST GALAN EVER!

Jenny sa...

Men what´s up med att bli bakis fast att man inte är full?

Och Maria: aha, det var dina grejer. Undrade lite vem det var som varit otacksam. Lämnar till Linnsan!

India Pharmacy sa...

Tack för att du dela med us.there många personen som söker om att de nu kommer att hitta tillräckligt med resurser av din post.I skulle vilja gå med din blogg i alla fall så fortsätt gärna att dela med oss