13 januari 2006

Den där om 2006 - året då allt kommer hända

Ingen jag vet tyckte att 2005 var något bra. Det var sjukdom och svält och katastrof och död och göra slut och skit och hans moster. Och hans faster. Därför måste världsalltet och Gud och Allah och Moder Jord och Bush och Persson göra lite balans här i världen och göra 2006 till bästa året någonsin, eftersom 2005 var ettdjävlapissochskitår!

Så därför, världsalltet och Gud och Allah och Moder Jord och Bush och Persson, vill jag ha det här år 2006: kul, kunna hålla in magen vid ståsex, sex, hångel, lära mig dansa sån där 20-talsdans (med fransar på kjolen och fjädrar i håret), ingen död eller sjukheter eller hemskheter, franskalektioner, klara alla mina kurser, bo i Mexiko alternativt Tanzania alternativt Sydamerika, och bli brun och gärna lite längre, bli snygg, kunna sjunga helt plötsligt (teckna går också för sig), bli rik, hitta en riktig skattkarta, hitta en skrattkarta, läsa alla böckerna i bokhyllan, få en riktigt rolig 26-årsdag, köpa många fina skor, få många spontana presenter, få härliga vänner i klassen och inte vara ensam och stå och titta på alla som skrattar på rasten, bli utbjuden på dejt, vill att någon säger till mig att jag är vacker (inte söt, för söt är man när man är fem), bli bjuden på en resa, få en kompis norr om Stockholm, definitivt ansa mellan benen, kolla mig mer mellan benen, så jag inte blir chockad när jag kikar in, kunna argumentera ner någon på krogen, slå någon hårt i skallen, för det verkar tufft (dock får han inte dö, för då går vi emot en punkt där tidigare), ha någonstans att bo mellan april till september, göra något som jag inte trodde att jag skulle klara av (kanske äta ett hårstå... åh fy fan!), inte äta ett hårstå, vara nyförälskad, umgås mer med mina kompisar från Skåne och massor, massor mer!

2006 kommer att bli ett underbart år!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas kan man ju alltid...

Anonym sa...

Låter som en bra plan, iaf allt utom slå någon i skallen å äta hår... de e inte gott å inte kul.
Å klart du kommer få göra allt det där!

jimmyroq sa...

Räknas Uppsala som norr om Stockholm, eller måste det vara norr-norr?