07 januari 2006

Den där om godis

Egentligen skulle jag skriva om hur äckligt godis är (jag var tvungen att köpa innan, eftersom det är så synd om mig idag), munnen bara "tugg, tugg." Magen bara "åh, fy fan, ät inte mer!" Hjärnan bara "lalalala" och handen bara "gräv, gräv, mer!" Mina kroppsdelar motarbetar varandra.

Sen fick jag sms av sötkompisen: "Minns du när vi hade prov en gång på högstadiet o du hade köpt lakritsfötter till mig, de jag gillar så mycket. Äter en sån nu. Tänker på dig varje gång jag ser sådana!" Så då började jag gråta istället (surprise!).

Vet ni hur svårt det är att käka seggodis, gråta och vara snorig samtidigt? Svårt, I tell you! Nu ska jag slänga mitt godis.

2 kommentarer:

Natalie sa...

en bli frisk för fan, jag vill att du ska bli frisk!

Jenny sa...

Natalie: Åh, gullgums, har du också hittat hit? Ska kolla in din sida nu.