07 januari 2006

Den där om braleten

Vet ni hur många olika bh:ar det finns? Det finns många!

Jag tänkte köpa på mig lite nytt, men jag har inga pengar, så jag sitter och drömmer istället. Och jag kan fanimej inte ha köpt bh på länge, för jag hade ingen aning om att det fanns

Bralet
Hela set
Korsett
Push-up BH
Tubtop
Avtagbara remmar
Balconette-BH:ar
Bygel-BH
Förminskande
Bröstcanceropererade
Formpressade kupor
Halvkupa
Klassisk stil
Sexigt
Sportigt
Utan bygel
Vadderade
Övrigt


Holy shitness! Jag som bara ville ha en... fin!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Linus: Jag har tyvärr inte känt mig rik på... tre och ett halvt år! Det är fan sorgligt. Jag är kär i mina från Lindex, som man öppnar på framsidan och har brottarrygg. De är inte så sexiga, men ååååhhhh, så sköna!

Johan Sundström sa...

Jag ser för min inre syn hur Lindex har blivit som den oändliga hyllan med diskborstar i Kalles Klätterträd, hur Jenny blundar hårt, sträcker ut armen och tar en, helt på måfå, kommer hem till Farmor (det vill säga Jennyn i farmorstrosorna), som litet misstroget synar den, återvänder till affären med Jenny och till slut får med sig en helt vanlig BH, med plats för båda brösten, en anordning för att fästa plagget runt kroppen, och som inte sticker hål på eventuella kläder runt omkring. Signaturmelodi.