07 januari 2006

Den där om jävla A!

Pratade med A. Och jag bara "jag har feber!" Och då vet ALLA att man ska säga "vad synd om dig!" Men A, A sa "jag har nog också lite feber!"

Jävla A.

Sen sa A:
"Aldrig får man vara sjuk för sig själv."
"Det är alltid någon som har det värre också. Inte så att folk pratar om barnen i Afrika och så vidare, men för att de säger "Usch då, ja själv har jag halsfluss""
"Exempelvis sitter jag här och tycker jag har massa feber, säkert 39, och är sjuk nu, men så bloggar du om att du har 100 grader. Det är 61 grader mer än mig, så egentligen är jag inte alls sjuk i jämförelse. "


Det är synd om mig!

Och, okej, lite om A med.

Nu ska jag äta vitlök, för jag kan ändå inte gå på fetefesten ikväll. Och på tv gick en snyftig reklam om de stackars barnen som blev hemlösa i tsunamin, så nu gråter jag igen. Om det är någon som är törstig så är det bara att ställa en bägare under mina ögon, så kan jag fylla den på nolltid!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är synd om dej! :)

Jenny sa...

Anonym: Justdä!