24 januari 2006

Den där om knorrandet

Just nu är jag så trött så trött.

Jag har klivit upp klockan sex två dagar i rad och detta gör att jag nu inte orkar resa mig från sängen, fast magen knorrar.

Jag orkar inte ens ändra min playlist på datorn. Jag lyssnar på samma fem låtar om och om igen.

Låtarna är bra:
  1. The slaves - Suicide
  2. Ryan Adams - Wonderwall
  3. Antony and the Johnsons - Hope there's someone
  4. Madrugada feat Ane Brun - Lift me
  5. Damian Marley - Road to Zion

Men inte SÅ bra!

Kan någon komma och laga mat till mig?

3 kommentarer:

Anonym sa...

En fråga, fick du reda på vad det var för låt som är med i libresse reklamen? Den fastnar i huvudet och så går man omkring och små sjunger samma mening om och om och om igen, hade varit trevligt att kunna höra hela..

Anonym sa...

åh! är madrugada-låten bra? en av husgudarna där hemma vettu. :) Annars kan jag tipsa dig om Jimmy eat world. Lyssnade på tåget nyss.

Jenny sa...

Flicka: Om man går in på Libressehemsidan kan man tydligen höra låten, men jag lyckades inte.

Bubbel: Låten är mycket bra!