28 januari 2006

Den där om den stora utmaningen

Den sprider sig som en löpeld, den stora utmaningen, och eftersom Fröken K har utmanat mig: here we go!

"Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade."


  • När jag ska sova kan jag inte ha något läskigt bredvid mig, exempelvis en tidning som har dödsannonser på den uppslagna sidan.
  • Jag springer aldrig till tunnelbanan, utan måste alltid se oberörd ut, precis som jag inte skulle med. Detta har gjort att jag missat hur många tunnelbanor som helst.
  • Jag hatar verkligen att vara sämst och gör aldrig något som jag vet att jag inte kommer klara av.
  • Jag låtsas väldigt ofta om att jag har stenkoll på allt som folk pratar om. Jag fejkar åsikter och mår skitkasst, för jag måste alltid vara bäst och veta allt.
  • Jag älskar (och kollar på) en serie som går på eftermiddagarna på femman. Jag har ställt in träffar med folk, för att kolla på det. Sen ljuger jag om att jag gör något annat.


Jag utmanar (snart finns det inga kvar):
Sodalit
Sunstroke
Bubbel
Flicka
Jimmy


5 kommentarer:

jimmyroq sa...

...men va !=/)%**!#=(), jag känner ju inte ens fem personer som bloggar knappt. Trots att jag är datanörd och allt...

Jenny sa...

Men, mes! Kom igen nu!

jimmyroq sa...

Done.

Anonym sa...

Oj oj..det tåls att tänka en stund på...Undrar dock har du skrivit detta till mig på min blogg? Hittar det iaf inte..(mest så det inte är nåt fel med den)

Tamar sa...

meget spændende at læse :)