18 januari 2006

Den där om bästa dagen

Idag är det typ bästa dagen någonsin. Och detta på grund av många saker. Till exempel så var M här igår och det kändes bra. Det kändes fnissigt. Jag var rädd för att han skulle vara sur. (Sur för att jag inte vill gå på kärleksdejt med honom. Efter vårt sista bråk för någon vecka sedan så bestämde jag mig för att det inte skulle bli kärlek med M igen. I alla fall inte älskakärlek. Jag bestämde mig för att han ska få vara en av mina bästa vänner och det är skönt.)

M fixade mitt internet och låg i min säng och luktade gott. Han hade en ny parfym.

Idag började jag även skolan, trodde jag. Det var bara registrering. Jag som var rädd för att inte hitta någon
kompis stötte på en tjej redan efter tre minuter, så nu har jag en sötkompis. Hon ser ut som en söt chihuahua .

Dagen slutar dock inte där. Ikväll ska jag på en säkerhetsdejt. En säkerhetsdejt är en dejt där man vet att det inte kommer bli kärlek. Det passar mig just nu. Men! Jag ska ändå på dejt.

Och! På vägen hem från skolan såg jag en jättestor katt.

Den här dagen är den bästa dagen på länge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fniss e bra, ska försöka hålla mig fnittrig...

Anonym sa...

Va bra att du hade en bra dag! :)
Skönt att höra.

Hoppas allt går vägen och blir som du vill det nu.