15 mars 2006

Den där om att jag gått vilse

Gars du complexe:
Du ska få en uppgift för att rena dig. Inga killar på två veckor.
Jenny:
Men jisses. Det kommer jag inte kunna hålla. Har redan tre inbokade nästa vecka.
GdC:
Men jag tror det skulle vara nyttigt för dig. Egentligen skulle det behövas inga killar på tre månader, men vi börjar mjukt. Vad jag säger är att du behöver lära dig att vara ensam. På riktigt. Jag tror inte du klarar två veckor.
Jenny:
Det tror inte jag heller.
GdC:
Och det tycker jag är dåligt.
Jenny:
Klart att det är dåligt.
GdC:
Men dåså. Då är vi överrens. Fast du trivs bra med att vara dålig har jag förstått. Du kanske rent av straffar dig själv?
Jenny:
Skulle inte du äta?


Detta samtal plus att ha M:s "gå du och lek med dina toyboys" ringande i öronen de senaste dagarna har gjort att jag varit lite... disträ.

Det är fan att vissa människor får dig att tänka mer än vad som är nyttigt. Jag har nu dumpat/ställt in alla dejter jag tänkt gå på.

Från början var de fem. Sen blev de tre.

Sen stod hon ensam kvar.

Det är kallt just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fast sen fick du en ny dejt, en tjejdejt!!!

Jenny sa...

Ja! Det ska bli den bästa dejten någonsin!