06 mars 2006

Den där om ursäkta röran, jag bygger om

I lördags, när jag var ute, blev jag fruktansvärt sur på Farliga killen, så jag raderade honom helt från mobilen, gick in på utestället, hånglade upp närmaste snygga kille i trappan, gick vidare in och satte mig på toa för att kissa (joho, sant, kompisen berättade det för mig i söndags, när jag inte mindes). Jag vet inte riktigt varför jag blev sur, men jag tror att det har att göra med att killfan inte hör av sig när han ska. Hade jag gjort så mot någon så hade jag inte varit intresserad. Så nu är han ute ur mitt liv. Fast vi har en dejt inplanerad. Det skiter jag i.

Igår fick jag reda på att
Svåra killen spelar i ett häftigt band. Jag gick in på deras hemsida. De har groupies och grejer. Jag fattar inte varför jag alltid stöter på bandkillar. Fan. Nu måste jag köpa sådana där smala, svarta, jeans. Det har jag inte råd med. Men om man dejtar en bandkille måste man ha sådana jeans. Och smutsigt hår. Vad bra, det sista kan jag bidra med.

Nästa gång ska jag se till att springa på Stefan, 26, från Dalarna, med bil och skjorta instoppad i jeansen (eller hur var det nu igen?). Då slipper man i alla fall köpa nya jeans.

Inga kommentarer: