06 mars 2006

Den där om det bästa

"Fan, det bästa som finns är helger!"
Sa 19-åringen (jo, han var helt klart 19) bakom mig i kön.
Jag vände mig om och svarade att han fan aldrig hade kissat efter att ha varit kissnödig en hel dag på stan, inte stoppat in två fingrar innanför kjollinningen på en flicka och sakta strukit där, fram och tillbaka, och tydligen inte varit fattig och kebabmannen glömt att ta betalt för kebaben.

Jag gillar mitt svar. Tänk att jag kan tänka så mycket klockan fem en lördagsnatt!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland ser man ljuset som allra klarast när man är som mest grumlad. (och man måste ibland ha det överjävligt för att uppskatta lyckan)

Din 19-åring gick nog hem och blev en ny, bättre och mer insiktsfull människa.

Eller så gick han hem och sa "jävla brud" och somnade som ett lik och vaknade som ett vrak.

Jenny sa...

Jimmy: Eller, kanske, så log han, bjöd på en öl och tog mitt nummer, sen mig innanför kjolen!

jimmyroq sa...

Barnarov, barnaroooooov! I himmelen du får din gyllene hov.

Jenny sa...

Javisstja, jag skulle vara pryd nu, det var så det var!

jimmyroq sa...

Att ta någons nummer är ju helt uttjatat. Nu för tiden sätter man en spårsändare på objektet (tex innanför kjolen) och jagar efter på replängds avstånd.

Jenny sa...

Långt rep eller kort?

jimmyroq sa...

Dubbelrep.