21 maj 2006

Den där om att det är månens fel

Tydligen är det så att Europa (speciellt Malta, Tyskland och vem fan det mer var som inte röstade på Carola) inte har någon smak. Det måste, tydligen, bero på den nedåtgående månen. Då kan folk, tydligen, inte släppa in glädje i sitt liv.

Att kolla på Schlager (under tre täcken, utan vin och med ljudvolymen på högsta för att jag hostade för högt) med min söta, asflummiga kombo var roligare än jag tänkt mig. Hon hejade på Norge, men var lite besviken på bristen av älvdans. Jag tyckte mest att det var kul att Finland vann. Det måste vara den nedåtgående månen som påverkar mig.

4 kommentarer:

Coin-operated boy sa...

Det känns lite konstigt att alla tidningar och undersökningar är eniga om att "Rätt låt vann"! Inget snack om att Carola var bättre, om kompisröstande eller liknande. Lordi skapar fred på jorden? :)

Anonym sa...

Det var det där sexet i bilen som förstörde för Carola. Hennes hals var alldeles svullen, så hon fick inte riktigt till den kristna looken och skönsången som det var tänkt. Gud vände henne ryggen och satanisterna vann. Jag är säker på att kristen veckopress skriver om detta i veckan.

De jävla islänningarna.

Jenny sa...

Myntpojken: Ehem. Kom hem till vårt hus så ska du få höra på klag och att Carola var bättre! Själv har jag nu fastnat för Rysslands bidrag, efter att kompisen spelat det för mig ungefär 15 gånger på raken. Han bryter så fantastiskt sött!

Jimmy: Faniken, vad du visst läser Aftonbladet varje dag! Sex i bilen? Det borde ju fått henne att ta i i de höga tonerna.

Anonym sa...

Dina Carola-anhängare där hemma borde rannsaka sig själva ordentligt (liksom Carola). Alternativt kommer stora stygga Jimmy och ger dem ordentligt med stryk tills de förstår hur fel de har. Sex i bilen är en klar akrobatisk utmaning och sällan fel, men i Carolas fall var det satan själv som stod för skinnfiolerna och då går det som det går.