28 maj 2006

Den där om min älskare och hur han tar på mig

Han kysser mig som jag inte kan minnas att någon kysst mig förut.
Han kysser mig som om jag är vatten och han är öken.
Han kysser mig länge och hårt och mjukt och snabbt.
Han kysser mig nafsande och flåsande och leende och allvarligt och eggande.
Han kysser mig längtande och undergivet och dominant och tryckande och flygande.
Han kysser mig som jag inte kan minnas att någon kysst mig förut.

Han smeker mig på halsen och kysser den.
Han viskar att ingen har en lika sensuell hals som jag.
Han tittar mig djupt in i ögonen. Nära, nära.
Han tittar mig så djupt in i ögonen att hans egna ögon ser ut att hamna på fel ställe och allt blir suddigt.
Han tittar mig djupt in i ögonen, med sin näsa mot min näsa och jag berättar att så gjorde jag och min mamma när jag var liten.

Han får mig att darra av frustration.
Min högerhand darrar utan att jag märker det.
Han påpekar det och jag ler.

Mina bröst tigger om vidrörning och jag viskar det i hans öra.
Han rör vid mig.
Han tar sina händer över hela min kropp.
Han tar sina händer över hela min kropp utan att vidröra mina bröst.

Jag märker hur jag gnyr.
Jag märker hur jag gnyr fast att andra befinner sig i rummet bredvid.
Jag märker hur jag gnyr och jag känner mig som om jag vore fjorton år igen.

Jag brinner
Och jag hungrar
Och jag vattnas
Och jag får inte nog
Och jag törstar
Och jag snurrar
Och jag ber
Och jag förlorar.

Och jag vinner.

Jag hånglar upp honom
Och ner honom
Och han frågar hur jag vill ha honom
Och jag svarar på min skånska att jag vill ha honom hårt.
Med betoning på å:et.
Och reser mig upp med dimmiga ögon
Och darriga knän
Och han säger "kom, jag ska viska något"
Och jag kommer
Och han viskar löften
Och han fullföljer sina löften med sina händer överallt på mig
Och under mig
Och i mig.

Och jag kommer.

2 kommentarer:

k sa...

Men hysch med dig quinna, nu blir den kommande veckan ännu längre!

Chris sa...

eller hur, håll din berömda trut så ska väl allt gå fint. jag försöker koncentrera mig här.

gnyende. jamen jäkla skit.