20 maj 2006

Den där om att jag vaknade i morse och märkte att någon lagt sandpapper i min hals

Jag springer runt på stan och försöker ignorera att det kniper i öronen, att det känns som sandpapper i halsen och att kinderna hettar. Jag förbannar mig själv för att jag trash-talkade alla småtjejer som var för barklädda i onsdags, när jag var ute. "Haha, de kommer bli skitsjuka!". Det slår tillbaka rakt på en själv.

Jag ville så gärna på schlagerparty ikväll. Det var inte så mycket schlagern som sällskapet. Jag köpte till och med nya, röda trosor.

Men okej. Okej, knulla mig då, världen. Gör så. Jag kan lika gärna ligga här hemma och inte kunna lyssna på musik, för att det gör ont i huvudet. Jag sover gärna 14 timmar i sträck, det är ju ändå så kul. Jag har gärna ont i öronen, halsen och inne i huvudet, det gör inte ett skit.

Jag tänker dricka mitt vin i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.