10 januari 2011

Den där blogg två - Just Another Fucking Blog


Linn och jag bor typ grannar, men det visste vi inte förrän hon ville ha en bok jag hade som jag levererade och sen bjöd in henne på fest.

Linn är typ världens sötaste och finaste människa och har sidor som jag också har, men annars tror jag att vi är ganska olika. Fast lika. Nyligen skrev hon om sin mormor Doris som inte lever längre och då fick jag magklump och tyckte att det var lite läskigt att jag precis skrivit att jag vill att min dotter ska heta Doris, det var som om jag skulle återföda Linns mormors själ.

Linn. Rolig. Personlig.

5 kommentarer:

Linn sa...

MenÅH vad fint Jenny! Passar på att grina lite nu när jag ändå är rätt känslig. Du = Mycket Bra Person.

egoistiska egon sa...

Ja! Precis så är Linn. Heja vad bra.

Jenny sa...

Alla är bra!!!

Haren sa...

Mäh! Jag är ju helt efter som inte har börjat läsa Linn. Det ska det bli ändring på.

Jenny sa...

Haren: LÄS!!!