09 januari 2011

Den där om blogg ett - Jag i Underlandet


Man kan ju faktiskt inte börja med en sån här grej utan att börja med den där man faktiskt hittade tipset.

Underlandet är smart och vettig och mänsklig. En sån man vill ha som vän, som man kan hänga lite med, prata politik och dricka vin. Eller te, eftersom hon nu planerar barn och är beundransvärt öppen med det. Sen är det ju fantastiskt spännande att läsa om någon som bor i ett underland också.

Jag vet inte hur jag hittade till den här bloggen, oftast hittar jag till bloggar genom att de kommenterar på min blogg, så kanske så?

10 kommentarer:

Katta Kvack sa...

Vilken helt fantastisk idé! Jag borde haka på. Det finns inget bättre än bloggkärlek!

Underlandet sa...

Åh <3

(Vi har januari ut på oss att dricka vin, sen börjar det. Kom hit och drick!)

Anonym sa...

ja håller med. så himla bra idé. kanske också hakar på..bloggkärlek is in da house..

Saralingon sa...

Spännande, nu ska jag klicka in på alla dina bloggtips framöver!

Linn sa...

Funderar på att haka också. Men är lite som Emster och kör nog en jättelista på en gång istället. Den förra listan tog lite knäcken på mig i slutet.

Sofia sa...

Är det jag som är blindstyre/dumskalle? men jag hittar ingen länk att klicka på :(

Jenny sa...

Sofia: jahaja, länk hade kanske varit bra, ja. Klicka på bilden!

Sofia sa...

Nu så! När jag klickade förut fick jag som en skärmdump bara :) Tack!

Anonym sa...

Haha vad roligt, varje gång jag läser Underlandets blogg och DIN så känner jag att ni vore två roliga damer att dricka några flaskor vin med.

Jenny sa...

Skrutt: Om vi någon gång är i samma land, så...